Bij de overname van Reisburo Franeker wilde Jeanet Hospes het compleet anders. Het moest nieuw en fris zijn. De pay-off "een ticket naar..." werd de aanleiding voor het beeldmerk. Een abstrahering van een reisticket en kofferlabel. Een opvallende typografie in combinatie met rood en helder blauw van water en lucht geven een verfijnd vakantiegevoel. Precies zoals reisburo dit ook uitdraagt. Vakantie begint immers al bij Reisburo Franeker zelf.
De huisstijl is vervolgens vertaald in een stationary, reischeques, najaarscampagne, advertenties en magazines/tabloids.
Wil jij je merk en/of communicatiemiddelen unieke slagkracht geven met een verrassend creatief concept en ontwerp? Laten we kennismaken!
Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel bij Reisburo Franeker. Het ontzorgen en de vakantiereis tot een echte beleving maken, daar zijn ze bij Reisburo Franeker sterk in. Van verre reizen tot wintersportvakanties en van stedentrips tot zomerbestemmingen. Reisburo Franeker neemt haar service heel serieus en is dan ook meerdere malen uitgeroepen tot beste reisburo van Friesland en staat in de top 3 van beste Reisburo van Nederland. Een prestatie waar je trots op kunt zijn. Reisburo Franeker heeft zich gespecialiseerd in campertours en verre reizen. Door middel van het geven van lezingen, met telkens een andere bestemming, blijven ze hun klanten inspireren. Je reis begint bij Reisburo Franeker!