Je hebt wijn en je hebt Georgische wijn. Deze speciaal in kruiken bewaarde wijnen hebben een typische smaak. Dit komt door het gebruik van aardewerken kruiken, in tegenstelling tot de veelgebruikte houten wijnvaten in andere landen. De kruiken zitten voor een groot deel in de grond wat de wijn koel houdt. Voor deze speciale wijnen mochten wij een beeldmerk maken. Het logo is gebaseerd op de vlag van Georgië en druiventrossen. Een mooie combinatie die het land en de wijn bij elkaar brengen. Klassiek van opzet en modern in vorm in een mooie donkerblauwe ondergrond gecombineerd met een aardetint.
Wil jij je merk en/of communicatiemiddelen unieke slagkracht geven met een verrassend creatief concept en ontwerp? Laten we kennismaken!
GeoWine is importeur van Georgische wijnen in Nederland. Daarnaast organiseren ze ook wijnreizen door de bijzondere wijnstreken in Georgië en worden de deelnemers meegenomen in het wijn proces met de aardewerken wijkruiken, Qvervi's genaamd.